Frågor & svar om bloggen

Vi på Gekås Ullared får många frågor skickade till bloggen, och det är ju självklart jättekul att ni är nyfikna på oss. Här listar vi de vanligaste frågorna, så får du svar direkt.

Prisfrågor
T ex ”Hur mycket kostar tröjan?”

Vi på Gekås Ullared skriver aldrig priser i blogginläggen och har ingen möjlighet att besvara specifika prisfrågor från er läsare. Det är en del av Gekås policy att inte ge ut prisinformation via telefon, mail eller blogg. Detta dels av konkurrensskäl; dels för att vi vill att besöket på Gekås ska vara en riktig fyndupplevelse, full av överraskningar, för alla som kommer hit. På Gekås jobbar vi med stora inköpsvolymer och små prispåslag. Därför kan du lita på att det alltid är billigt hos oss.

Lagerstatus
T ex ”Finns tröjan kvar om två veckor?”

Gekås Ullared är ett varuhus som är helt unikt i sitt slag, med en enorm kundtillströmning och varuåtgång. Här på bloggen visar vi upp varor som finns att få tag på i varuhuset just när de publiceras i bloggen. Vår målsättning är att produkterna vi skriver om ska finnas kvar i sortimentet åtminstone i några dagar efter publiceringstillfället. Men tyvärr kan vi inte lämna några garantier, vi reserverar oss därför för slutförsäljning. Varorna vi skriver om ”Finns i butik just nu – kanske inte imorgon!”.

Sortimentsfrågor
T ex ”Har ni barntröjor med hästmotiv?”

Frågor som rör vårt sortiment på detaljnivå kan vi tyvärr inte svara på. Sortimentet ändras ständigt och nya varor passerar i snabb takt genom varuhuset. Det vore en omöjlighet för oss att ha koll på allt som finns i lager, eller att aktivt söka efter produkter som kan vara på väg in. I vår blogg visar vi upp ett axplock av våra ”här och nu-fynd”, och dess syfte är att inspirera er läsare till ett eget besök i varuhuset.

Köinformation 
T ex ”Tror ni att det kommer att vara kö på tisdag?”

Frågor om kundtillströmning är vår kundserviceavdelning allra bäst på att besvara. Du når dem på kundservice@gekas.se eller tel. 0346-375 00.