Tillbaka till nyheter
Läs mer om sommarens stora kundundersökning

Läs mer om sommarens stora kundundersökning

Den 17 juli 2017

Tillbaka till nyheter
Under perioden 17 juli till 6 augusti genomför Gekås Ullared en kundundersökning i varuhuset, i Gekåsbyn och i restaurangerna. Undersökningen görs i samband med Growth from Knowledge (GfK) som är ett av världens största undersökningsföretag.
.
Undersökningen sker via gekassurvey.com och inbjudan delas ut i form av vykort. Vykorten delas slumpvis ut till betalande kunder av personalen i kassalinje (varuhuset), i samband med restaurangbesök samt i hotellreceptionen och i receptionen för Gekåsbyn. På baksidan av vykorten står det hur ni kan delta i undersökningen. Det är också på baksidan av vykortet som ni hittar er unika inloggningskod till gekassurvey.com
.
– Ingen besökare behöver vara orolig. Vi gör en kundundersökning för att ta reda på kundnöjdheten, så vi kan förbättra kundupplevelsen. För oss är det jätteviktigt att veta vad våra kunder tycker och tänker om oss. Det är med hjälp av dialogen med kunderna som vi hittar förbättringsmöjligheter och mycket av utvecklingen av Gekås Ullared har vi att tacka våra besökare för, säger koncern-VD Jan Wallberg.
.
– Vi hoppas så många som möjligt deltar i undersökningen, det hjälper oss att bli bättre, säger Elisabeth Nilsson, Receptionschef Gekåsbyn.
.
– Vi kör kundundersökning i högsäsong, vilket inte ska påverka besöksupplevelsen på något sätt. Kundundersökningen är ett sätt för oss att utvärdera oss själva ur gästernas perspektiv, vilket är enormt viktigt, säger Patric Jernberg, VD Gekås Restaurang AB
.
Alla som deltar har möjlighet att vinna en hotellövernattning eller presentkort på 500 kronor att shoppa för.