Gekås Ullared har vidtagit en rad åtgärder för att minska risken för smittspridning i samtliga verksamheter. Vi har samlat de vanligaste frågorna kopplat till Corona och besvarar dem här!
Måste jag uppvisa covidpass för att komma in i varuhuset?
Begränsar ni antalet kunder i varuhuset?
Har varuhuset öppet som vanligt?
När är det minst kunder i varuhuset?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i varuhuset?
Är provrummen öppna?
Har restaurangerna i varuhuset öppet?
Finns det gott om produkter i varuhuset?
Påverkas nyheter och säsongsvaror?
Kommer Gekås starta webbshop?
Begränsar ni antalet kunder i restaurangerna?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i restaurangerna?
Använder personalen plasthandskar i restaurangerna?
Har ni öppet som vanligt?
Går det att boka till avbeställningsskydd?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i boendeanläggningarna?
Är det mycket gäster på boendeanläggningarna?
Är Hotellrestaurangen öppen?
Är Gekåsbyns Bistro öppen?
Har Gekåsbyns olika aktiviteter öppet?
Har Gekåsbyns Bad & Bastu öppet?
Hur ska jag som gäst agera vid sjukdomssymptom under min vistelse hos er?
Avbokas min vistelse automatiskt om jag bor i t.ex. Norge eller Danmark?