Gekås Ullared har vidtagit en rad åtgärder för att minska risken för smittspridning i samtliga verksamheter. Vi har samlat de vanligaste frågorna kopplat till Corona och besvarar dem här!
Begränsar ni antalet kunder i varuhuset?
Har varuhuset öppet som vanligt?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i varuhuset?
Är det mycket kunder i varuhuset?
Är provrummen öppna?
Har restaurangerna i varuhuset öppet?
Finns det gott om produkter i varuhuset?
Påverkas nyheter och säsongsvaror?
Kommer Gekås starta webbshop?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i restaurangerna?
Använder personalen plasthandskar i restaurangerna?
Kan jag värma min barnmat i restaurangerna?
Information Restaurangen
Information Sportbaren
Information Sallad & matbaren
Information Kaffebaren
Information Gekåsbyns Bistro
Information Hotellrestaurangen
Har ni öppet som vanligt?
Erbjuder ni fri ombokning?
Vilka åtgärder har ni vidtagit för att minska risken för smittspridning i boendeanläggningarna?
Är det mycket gäster på boendeanläggningarna?
Är Hotellrestaurangen öppen?
Är Gekåsbyns Bistro öppen?
Har Gekåsbyns olika aktiviteter öppet?
Vad har ni vidtagit för åtgärder i Höghöjdsbanan?
Har Gekåsbyns Bad & Bastu öppet?
Hur ska jag som gäst agera vid sjukdomssymptom under min vistelse hos er?
Avbokas min vistelse automatiskt om jag bor i t.ex. Norge eller Danmark?