Customer Services should be able to answer most questions about our business. Everything from opening hours, gift cards, shopping cards, complaints and warranties to accommodation and how to get here. Clearly, you can always use the search facility. If this doesn’t answer your question, please don’t hesitate to contact us, and we’ll be happy to help.
Send a question by email
Contact Gekås village tel. 0346-37 501 or Customer Services tel. 0346-37 500
Vi har 30 dagars öppet köp på varor i obruten förpackning alternativt säljbart skick, mot uppvisande av kvitto.
Om du inte har möjlighet att besöka varuhuset inom 30 dagar kan du returnera per post.
Vi har tyvärr ingen möjlighet att byta ut varan mot annan storlek eller annan produkt.
Efter 30 dagars öppet köp kan du returnera din vara såvida denna fortfarande finns kvar till försäljning i varuhuset.
Vi har ingen möjlighet att ge dig besked huruvida varan finns kvar i sortimentet förrän vi har produkten på plats i varuhuset.
Du som kund bekostar frakten.
För att returnera per post, vänligen bifoga:
• Kvittokopia • Adress- och kontaktuppgifter • kontonummer för ev. ersättning
Försändelsen skickar du till:
Kundservice - Byten & Återköp Gekås Ullared AB 311 85 ULLARED.
OBS! Du inte kan använda Schenker Privpak när du skickar varor till oss.
Har du frågor gällande byten och återköp? Fyll i formuläret nedan.
Vänligen titta igenom dina uppgifter innan du skickar.
Vi har två års garanti på våra varor mot uppvisande av kvitto.
Om du köpt en defekt vara kan du lämna den i varuhuset för felkonstaterande inom tre månader från det att felet uppmärksammats.
Har du inte vägarna förbi varuhuset utan föredrar att reklamera per post? Fyll i formuläret nedan.
Saknar du någon del eller är delar av produkten trasiga? Fyll i formuläret nedan.
Har du andra frågor eller funderingar? Fyll i formuläret nedan.
OBS! Vi har ingen möjlighet att besvara frågor kring sortiment och enskilda produkter.
Har du frågor eller funderingar gällande boende? Fyll i formuläret nedan, så hör vi av oss.